Přeskočit na obsah Přejít na navigaci

Nastavení cookies

Zde můžete nastavit používání souborů cookies podle vlastních preferencí.

Technické cookies

jsou nezbytné pro správné fungování webu. Technické cookies musí být vždy aktivní (nelze je individuálně deaktivovat), proto se pro jejich využívání souhlas neuděluje.

Analytické cookies

nám umožňují porozumět, jak web využíváte, abychom jej mohli zlepšovat. Analytické cookies umožňují měření výkonu webu (počtu návštěv a zdrojů návštěvnosti). Takto získaná data zpracováváme souhrnně, bez použití identifikátorů ukazujících na konkrétního uživatele.

Personalizované cookies

ukládají informace o Vašem osobním nastavení webu. Personalizované cookies potřebujeme k tomu, abychom přizpůsobili web a jeho chování co nejvíce Vašim potřebám a zájmům.

Reklamní cookies

nastavují prostřednictvím tohoto webu naši reklamní partneři. Reklamní cookies nám umožňují zobrazovat takový obsah, který bude zajímavý a užitečný právě pro Vás.

Používáme soubory cookies

Soubory cookies využíváme k analýze návštěvnosti, zapamatování preferencí a zlepšování použitelnosti webu. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Souhlasím".

Nastavení Souhlasím

Souhlas můžete také odmítnout.

Kancelář rektora

Kancelář rektora

 

Kancelář rektora je rektorátní pracoviště, které zajišťuje protokolární a organizační záležitosti spojené s výkonem funkce rektora univerzity, při plnění těchto úkolů spolupracuje s jednotlivými fakultami, ústavy, odbory a s příslušnými odděleními rektorátu.

 

 Kancelář rektora zajišťuje:

  • plánování, příprava, koordinace a zajištění organizace institucionálních návštěv, jednání a akcí;
  • organizačně-technické a administrativní zabezpečení zasedání Vědecké rady Mendelovy univerzity v Brně, Kolegia rektora Mendelovy univerzity v Brně, Strategického grémia Mendelovy univerzity v Brně;
  • rozdělování externích dokumentů doručených na univerzitu, jejímž příjemcem je Mendelova univerzita v Brně;
  • správu insignií a talárů Mendelovy univerzity v Brně;
  • správu rezervací auly a zasedacích místností Rektorátu Mendelovy univerzity v Brně;
  • administraci jmenování, změn a odvolání členů poradních komisí rektora;
  • administraci dokumentů předaných k zajištění podpisu rektora;
  • administraci Žádostí o povolení konání akce;
  • organizačně-technické zabezpečení akademických akcí univerzitního charakteru (Ceny rektorky, divadelní představení pro zaměstnance MENDELU, slavnostní vědecká rada univerzity, udílení zlatých medailí univerzity);
  • organizační zajištění služebních cest rektora a prorektorů (v zastoupení rektora);
  • zajišťování vidimace, legalizace a výpisů z Rejstříku trestů v souvislosti s administrací dokumentů předaných k podpisu rektora;
  • technické zabezpečení zasedání Akademického senátu Mendelovy univerzity v Brně.